Změna jména souvisí zejména s novými obchodními cíli – EP ENERGY TRADING, která patří mezi přední dodavatele elektřiny a zemního plynu firemním zákazníkům, se totiž intenzivně zaměří na segment domácností. Konkurovat při tom chce největším hráčům na trhu.
„Výhodou EP Energy Trading je přístup k vlastním zdrojům. Skupina EP Energy je druhým největším výrobcem elektřiny v Česku, přičemž koncovým zákazníkům v současnosti dodáme zhruba třetinu z celkové produkce. To je potenciál, který nás výrazně odlišuje od tzv. alternativních i některých tradičních dodavatelů a umožní nám o zákazníky bojovat s předními hráči na trhu,“ říká František Čupr, generální ředitel EP ENERGY TRADING a člen vedení skupiny EP ENERGY.
Podle průzkumu, který si firma nechala zpracovat společností Focus, lze úspěšně cílit až na polovinu současných odběratelů.
21 procent zákazníků je na změnu dodavatele připraveno a uvažuje o ní, 29 procent zákazníků pak vykazuje u svých stávajících dodavatelů pouze limitovanou věrnost.
Zákazníky bude EP ENERGY TRADING přesvědčovat hlavně výhodnějšími podmínkami – v segmentu nízkého napětí patří firma mezi cenově nejvýhodnější dodavatele na českém trhu.
zdroj: PR